Buscar
Mostrando ítems 1-3 de 3
La formación en la universidad a través del uso de las nuevas tecnologías: la metodología blended e-learning, estudio de un caso en la Universidad de Córdoba
(Universidad de Córdoba, Vicerrectorado de Innovación y Calidad Docente, 2005)
At the moment it is of vital importance of telling on pedagogical methods that they give answers to the necessities that are considering in the society, a society characterized by the influence and the use of the Technologies ...
Docencia virtual de asignaturas del campo de las Humanidades: la Mitología Clásica
(Universidad de Córdoba, Vicerrectorado de Innovación y Calidad Docente, 2005)
The present study consists of a report on an experimental teaching-innovation project carried out during the academic year 2004-2005 and based on the construction of a website as an educational resource for the partly-virtual ...
Accesibilidad a Internet: requisitos para la calidad en la docencia e investigación
(Universidad de Córdoba, Vicerrectorado de Innovación y Calidad Docente, 2005)
A good Internet platform for teaching and research must be accessible, independently of the computer platform used, language and other peculiarities (personal or external). This work analyzes the current limitations of ...