Buscar
Mostrando ítems 1-3 de 3
La formación en la universidad a través del uso de las nuevas tecnologías: la metodología blended e-learning, estudio de un caso en la Universidad de Córdoba
(Universidad de Córdoba, Vicerrectorado de Innovación y Calidad Docente, 2005)
At the moment it is of vital importance of telling on pedagogical methods that they give answers to the necessities that are considering in the society, a society characterized by the influence and the use of the Technologies ...
Humanismo y transdisciplinariedad en la era de la enseñanza virtual
(Universidad de Córdoba, Vicerrectorado de Innovación y Calidad Docente, 2005)
Recent social changes have led to the information era involving dramatic changes in the education. In this sense, internet is more than a learning tool in the e-society. Teachers have to adapt to the new paradigm to assume ...
Accesibilidad a Internet: requisitos para la calidad en la docencia e investigación
(Universidad de Córdoba, Vicerrectorado de Innovación y Calidad Docente, 2005)
A good Internet platform for teaching and research must be accessible, independently of the computer platform used, language and other peculiarities (personal or external). This work analyzes the current limitations of ...