• español
    • English
  • English 
    • español
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Producción Científica
  • Tesis Doctorales UCO
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Producción Científica
  • Tesis Doctorales UCO
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

A cross-cultural study on the relationship between CALL literacy and the attitudes of Spanish and Iranian English language students and teachers towards CALL

Un estudio intercultural sobre las relaciones entre la alfabetización en CALL y las actitudes de estudiantes y profesores de lenguas españoles e iraníes hacia CALL

Thumbnail
View/Open
2019000001911.pdf (8.472Mb)
Author
Tafazoli, Dara
Director/es
Gómez Parra, María Elena
Huertas Abril, Cristina
Publisher
Universidad de Córdoba, UCOPress
Date
2019
Subject
Attitude
Computer-Assisted Language Learning (CALL)
CALL literacy
Computer literacy
Cross-cultural study
English as a Foreign Language (EFL)
METS:
Mostrar el registro METS
PREMIS:
Mostrar el registro PREMIS
Metadata
Show full item record
URI
http://hdl.handle.net/10396/18559
Collections
  • DFIA-Tesis
  • Tesis Doctorales UCO

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
© Biblioteca Universidad de Córdoba
Biblioteca  UCODigital
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

De Interés

Archivo Delegado/AutoarchivoAyudaPolíticas de Helvia

Compartir


DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
© Biblioteca Universidad de Córdoba
Biblioteca  UCODigital