Show simple item record

dc.contributor.authorGonzález Hernández, Esther
dc.date.accessioned2023-07-24T08:43:13Z
dc.date.available2023-07-24T08:43:13Z
dc.date.issued2021
dc.identifier.issn2172-5004
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/10396/25836
dc.description.abstractEl objetivo de este trabajo es explicar la técnica del storytelling a los no especialistas en derecho o estudiantes como instrumento de enseñanza desde el relato de historias concretas que sirvan para introducir temas jurídicos complejos. En este trabajo analizamos la técnica en sí y su aplicabilidad práctica, utilizando casos concretos para explicarlo.es_ES
dc.description.abstractThe objective of this paper is to explain the technique of storytelling to nonspecialists in law or students as a teaching tool from the telling of specific stories that serve to introduce complex legal issues. In this paper we analyze the technique itself and its practical applicability, using specific cases to explain it.es_ES
dc.format.mimetypeapplication/pdfes_ES
dc.language.isospaes_ES
dc.publisherUCOPresses_ES
dc.rightshttps://creativecommons.org/licenses/by/3.0/es_ES
dc.sourceDocencia y Derecho 18,137-152 (2021)es_ES
dc.subjectStorytellinges_ES
dc.subjectHistoriaes_ES
dc.subjectDocenciaes_ES
dc.subjectAprendizajees_ES
dc.subjectStoryes_ES
dc.subjectTeachinges_ES
dc.subjectValidityes_ES
dc.subjectLearninges_ES
dc.titleLa enseñanza del Derecho a través de la técnica del storytellinges_ES
dc.title.alternativeThe teaching of law through the technique of storytelling abstractes_ES
dc.title.alternative2021es_ES
dc.typeinfo:eu-repo/semantics/articlees_ES
dc.relation.publisherversionhttps://journals.uco.es/dyd/issue/archivees_ES
dc.rights.accessRightsinfo:eu-repo/semantics/openAccesses_ES


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record