Listar Artículos, capítulos, libros...UCO por autor "Velasco Moreno, Mª Isabel"
Mostrando ítems 1-9 de 9
-
Estrategias de Enseñanza- Aprendizaje en Primaria y EGB a través de proyectos
Velasco Moreno, Mª Isabel (1995) -
Estrategias de enseñanza-aprendizaje de Inglés a través de proyectos en Primaria y E.G.B.
Velasco Moreno, Mª Isabel (Universidad de Córdoba, Servicio de Publicaciones, 1997) -
Influence of episodes and methodology on learners’ foreign language output
Velasco Moreno, Mª Isabel (IATED, 2016)Since the last part of the XX century to nowadays there has been an emphasis on foreign language learning. Globalization has prompted researchers to investigate new and more effective ways to learn. New theories were ... -
Influencia del feedback en el alumnado de Educación Primaria con respecto a su producción oral en lengua extranjera
Velasco Moreno, Mª Isabel (Editorial Universitat Politècnica de València, 2011)La estrecha relación entre feedback y enseñanza hace que muchas investigaciones sobre docencia hayan profundizado en mayor o menor medida sobre este fenómeno. Sin embargo, la mayor parte de estos trabajos ofrece un estudio ... -
Investigating participation level in Foreign Language Classrooms through the analysis of communicative discourse.
Velasco Moreno, Mª Isabel (Universidad de Granada, 2012)Foreign language classes have not been sufficiently investigated probably due to the difficulty to find a method of analysis. Being Discourse Analysis the best way to study them in our opinion, we have developed CODAM, a ... -
Learning didactics while developing Oral Communicative Competence in a foreign language
Velasco Moreno, Mª Isabel (Trenčinska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčine, 2010)Spain, has to revise and adapt language teaching to the framework of higher education in Europe. Our society needs good foreign language and CLIL teachers, ready to prepare individuals for the XXI century. We show ways of ... -
Should fl teachers stop young learners’ initiations?
Velasco Moreno, Mª Isabel (Universidad de Almería, 2013)Abstract: Although most researchers and practitioners agree on the limitations teacherfronted classes put on the learners’ contribution to classroom interaction, we coincide with those who believe that, in spite of this ... -
Utilización del Lenguaje en la Comunicación Infantil
Velasco Moreno, Mª Isabel (Universidad de Córdoba, Servicio de Publicaciones, 1998) -
Visitas de Estudio y Estancias Profesionales: El valor de la formación
Velasco Moreno, Mª Isabel (Centro del Profesorado de Córdoba, 2014)En este artículo se pretende dar a conocer dos de las diversas iniciativas del Programa de Aprendizaje Permanente (PAP) desarrolladas por el Organismo Autónomo de Programas Educativos Europeos como Agencia Nacional española ...