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Mostrando ítems 1-10 de 10
A Theoretical Framework on the Determinants of Food Purchasing Behavior of the Elderly: A Bibliometric Review with Scientific Mapping in Web of Science
(MDPI, 2021)
The past few years have seen significant demographic changes in most regions, including an increased elderly population. Subsequently, elderly citizens comprise an important market segment of consumers, with the food ...
Material docente para la visibilización de modelos de referencia en el emprendimiento femenino. Concienciando en el autoempleo
(UCOPress, 2018)
En un momento de grandes cambios, la docencia universitaria no se encuentra ajena a los retos y necesidades planteados por la sociedad en la que desenvuelve su actividad. Juega una especial importancia el papel de la mujer ...
Video Game Streaming in Young People and Teenagers: Uptake, User Groups, Dangers, and Opportunities
(MDPI, 2021)
In recent years, live video streaming platforms for video games have been gaining popularity. These types of services, which enable anyone to broadcast and consume live content, are revolutionising the current video game ...
Sustainable Tourism as a Source of Healthy Tourism
(MDPI, 2020)
Even though the World Tourism Organization described Sustainable Tourism as a tourism form that could contribute to the future survival of the industry, the current reality is quite different, since it has not been firmly ...
Food Markets: A Motivation-Based Segmentation of Tourists
(MDPI, 2020)
Food markets are becoming popular as new spaces for recreation, and this research aims to discover the motivations driving the tourists that visit these markets. Factorial analysis, cluster analysis and Student’s t-test ...
Diseño y creación de cápsulas informativas a partir de las conferencias y seminarios profesionales en ADE / Máster de Comercio Exterior
(UCOPress, 2017)
Este proyecto propone el uso de las nuevas tecnologías y, en concreto, del concepto de “cápsula informativa” para incentivar la motivación del alumnado en su aprendizaje y dar un mejor uso de algunas de las actividades ...
Enseñanza-aprendizaje por competencias en la Educación Superior. La construcción de casos de empresa
(UNED, 2015)
La metodología de casos es un recurso docente ampliamente aplicado en ciencias sociales para desarrollar habilidades de análisis de situaciones complejas donde se mezclan datos cuantitativos, cualitativos, incertidumbre y ...
Satisfacción, expectativas y fidelidad del turista en Sevilla, España
(Universidad de Córdoba, Facultad de Derecho y CC. EE. y Empresariales, 2020)
La inmensa mayoría de los estudios de investigación sobre la satisfacción del turista han analizado este aspecto en destinos turísticos donde existe una tipología de turismo concreta (sol y playa o cultural). Sin embargo, ...
Digital marketing and fast-food intake in the UAE: the role of firm-generated content among adult consumers
(MDPI, 2023)
In the contemporary digital marketing context, this study aimed to investigate the influence of firm-generated content and social media advertising on fast-food consumption patterns among the adult population. Utilizing a ...
Sustainable tourism as a driving force of the tourism industry in a post-Covid-19 scenario
(SpringerLink, 2021)
The tourism industry is probably one of the most affected by the crisis caused by Covid- 19. It is the responsibility of politicians, tourism professionals and researchers to look for solutions to revive this important ...