• español
    • English
  • English 
    • español
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Revistas de la UCO
  • Res Novae Cordubenses
  • Res Novae Cordubenses. N. 02 (2004)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Revistas de la UCO
  • Res Novae Cordubenses
  • Res Novae Cordubenses. N. 02 (2004)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Internet como herramienta docente en Teoría y Filosofía del Derecho

Thumbnail
View/Open
Resnovae2_Medina.pdf (6.045Mb)
Author
Medina Morales, Diego
Albert Márquez, Marta
Albert Márquez, José J.
Publisher
Universidad de Córdoba, Vicerrectorado de Innovación y Calidad Docente
Date
2004
Subject
Navigation
Instruments
Teaching experience
Web sites
Navegación
Instrumentos
Experiencia docente
Páginas web
METS:
Mostrar el registro METS
PREMIS:
Mostrar el registro PREMIS
Metadata
Show full item record
Abstract
This paper explains the outco9mes of the project "Developments of multimedia materials for Theory and Philosophy of Law's teaching". First of all, it is described the process of creation of Philodophy of Law's Web site, the reasons why the authors decided to carry it outland the difficulties to avoid. After that, the utilities of the Web site as teaching instrument are explained. Thrid, it is exposed the structure of the Web site, and it is briefly explained how to use it. Finally, it is given notice of the valuation of the experience.
 
Este artículo expone los resultados de la puesta en práctica del Proyecto de Mejora de la Calidad Docente "Elaboración de materiales multimedia para la docencia de Teoría y Filosofía del Derecho", desarrollado en el marco de. En primer lugar, se describe el proceso de creación de la página Web del área de Filosofía del Derecho, las razones que lo propiciaron y las dificultades que hubo que sortear. En segundo lugar, se explican las utilidades de la página web como instrumento docente. En tercer lugar, se expone su estructura y se indica, brevemente, como navegar por ella. Finalmente el artículo recoge la valoración que de esta experiencia docente han realizado sus usuarios (los alumnos de Teoría y Fiolosofía del Derecho de la Universidad de Córdoba), y las conclusiones de los profesores responsables del proyecto, autores del artículo.
 
URI
http://hdl.handle.net/10396/4993
Fuente
Res Novae Cordubenses (2), 165-191 (2004)
Collections
  • Res Novae Cordubenses. N. 02 (2004)
  • Artículos, capítulos, libros...UCO
  • DCJIHFD-Artículos, capítulos, libros...

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
© Biblioteca Universidad de Córdoba
Biblioteca  UCODigital
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

De Interés

Archivo Delegado/AutoarchivoAyudaPolíticas de Helvia

Compartir


DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
© Biblioteca Universidad de Córdoba
Biblioteca  UCODigital