Mostrando ítems 16-19 de 19

    • Creación y desarrollo de un instrumento de evaluación de la calidad de los Centros universitarios 

      González López, Ignacio; Corpas Reina, M. del Carmen; García García, Diego (Universidad de Córdoba, Vicerrectorado de Innovación y Calidad Docente, 2004)
      In view of the studies carried out on evaluation of the educational quality and keeping in mind the characteristics of the different used tools, we are aware of the necessity of contributing a new instrument where the ...
    • Estrategias metodológicas para aplicar el modelo de la Convergencia Europea 

      Ontoria Peña, Antonio; Luque Sánchez, Ángela de; Molina Rubio, Ana (Universidad de Córdoba, Vicerrectorado de Innovación y Calidad Docente, 2004)
      Our purpose is to reflect about the meaning of the teaching new model in the European Convergence: "Learning-centered in the Student" (ACA). We make reference to the EEES creation and to the longlife learning in the knowledge ...
    • Adecuación a las directrices europeas en Ciencias de la Naturaleza y su didáctica 

      Manzanares Gavilán, Mercedes; Manzanares Gavilán, M. Concepción; Fuentes Martínez, Andrés (Universidad de Córdoba, Vicerrectorado de Innovación y Calidad Docente, 2004)
      The paper on the adaptation to European Directives of an essential subject is presented here: Natural Sciences and its Didactics of 3rd course for Future Teachers on Primary Education, realized during the academic year ...
    • Res Novae Cordubenses. Presentación n. 2 

      Vaquerizo Gil, Desiderio (Universidad de Córdoba, Vicerrectorado de Innovación y Calidad Docente, 2004)