• español
    • English
  • English 
    • español
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Trabajos Académicos
  • Trabajos Fin de Máster
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Trabajos Académicos
  • Trabajos Fin de Máster
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Corazones en la escuela: la alfabetización emocional como requisito para la mejora del rendimiento académico de adolescentes en riesgo de exclusión social

Thumbnail
View/Open
TFM_María_Copé_Gil.pdf (1.413Mb)
Author
Copé Gil, María
Tutor
Gil del Pino, Carmen
Publisher
Universidad de Córdoba
Date
2016
Subject
Emociones
Alfabetización emocional
Rendimiento académico
Adolescentes
Exclusión social
Escuela inclusiva
Educación inclusiva
METS:
Mostrar el registro METS
PREMIS:
Mostrar el registro PREMIS
Metadata
Show full item record
Description
Premio extraordinario de Trabajo Fin de Máster curso 2014-2015. Educación Inclusiva
URI
http://hdl.handle.net/10396/14085
Collections
  • Trabajos Fin de Máster

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
© Biblioteca Universidad de Córdoba
Biblioteca  UCODigital
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

De Interés

Archivo Delegado/AutoarchivoAyudaPolíticas de Helvia

Compartir


DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
© Biblioteca Universidad de Córdoba
Biblioteca  UCODigital