• Accesibilidad a Internet: requisitos para la calidad en la docencia e investigación 

      Ballesteros, J.; Castro Lozano, Carlos de; Meléndez-Aganzo, Luis; Dorado, M.P.; Juan, Francisco de; Dorado, G.; García-Ortega, A.; Hernández, Pilar; Caballero, J.A.; Lora López, P.; Martínez Recio, Ángel; Esteban, F.J. (Universidad de Córdoba, Vicerrectorado de Innovación y Calidad Docente, 2005)
      A good Internet platform for teaching and research must be accessible, independently of the computer platform used, language and other peculiarities (personal or external). This work analyzes the current limitations of ...
    • e-FormiT: formación de calidad en gestión de incapacidad temporal 

      Checa-Claudel, José; Vaquero Abellán, Manuel; Álvarez Theurer, Esther (Escuela Nacional de Medicina del Trabajo, 2006)
      Objetivos: Proporcionar información y formación a los Médicos de Cabecera para ayudar en la toma de decisiones en gestión de Incapacidad Temporal (IT), a través del uso de las nuevas tecnologías. Conseguir una mayor ...
    • The Higher Education Sustainability before and during the COVID-19 Pandemic: A Spanish and Ecuadorian Case 

      Navarro-Espinosa, Johanna Andrea; Vaquero Abellán, Manuel; Perea Moreno, Alberto Jesús; Pedrós Pérez, Gerardo; Aparicio-Martínez, Pilar; Martínez-Jiménez, Pilar (MDPI, 2021)
      Information and communication technologies (ICTs) are key to create sustainable higher education institutions (HEIs). Most researchers focused on the students’ perspective, especially during the online teaching caused by ...