• A phenomenological study of online assessment during a pandemic crisis: Insights from Malaysia, Lithuania, and Spain 

      Annamalai, Nagaletchimee; Ramírez García, Antonia; Mažeikiene, Viktorija; Alqaryouti, Marwan Harb; Ab Rashid, Radzuwan; Uthayakumaran, Arulselvi (Frontiers, 2022)
      Many countries, namely, Malaysia, Lithuania, and Spain, shifted to online assessment during the COVID-19 pandemic. This qualitative case study, which involved 18 undergraduate students from the three countries, was conducted ...
    • Experiencia universitaria sobre las funciones del educador/a social con tecnologías 2.0 

      López Meneses, Eloy; Llorent García, Vicente J.; Fernández Márquez, Esther (Asociación para el desarrollo de la Tecnología Educativa y de las Nuevas Tecnologías aplicadas a la educación, 2013)
      En el artículo se describe una experiencia de innovación en enseñanza universitaria, con presentaciones educativas interactivas sobre las principales funciones del Educador/a Social. Entre sus objetivos destacan: Reflexionar ...