• español
    • English
  • English 
    • español
    • English
  • Login
View Item 
  •   DSpace Home
  • Revistas de la UCO
  • Edmetic: Revista de Educación Mediática y TIC
  • Edmetic. Vol. 09, n. 01 (2020)
  • View Item
  •   DSpace Home
  • Revistas de la UCO
  • Edmetic: Revista de Educación Mediática y TIC
  • Edmetic. Vol. 09, n. 01 (2020)
  • View Item
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Del fandom al aula: tendiendo puentes entre prácticas vernácula y académicas

From the fandom to the classroom: bridging the gap between vernacular and academic practices

Thumbnail
View/Open
edmetic_09_01_01.pdf (286.6Kb)
Author
Vázquez-Calvo, Boris
Publisher
UCOPress
Date
2020
Subject
Fan studies
Fandoms
Prácticas vernáculas
Juego
METS:
Mostrar el registro METS
PREMIS:
Mostrar el registro PREMIS
Metadata
Show full item record
URI
http://hdl.handle.net/10396/19279
Fuente
Edmetic 9 (1), I-III (2020)
Versión del Editor
http://www.uco.es/ucopress/ojs/index.php/edmetic/index
Collections
  • Edmetic. Vol. 09, n. 01 (2020)

DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
© Biblioteca Universidad de Córdoba
Biblioteca  UCODigital
 

 

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

My Account

LoginRegister

Statistics

View Usage Statistics

De Interés

Archivo Delegado/AutoarchivoAyudaPolíticas de Helvia

Compartir


DSpace software copyright © 2002-2015  DuraSpace
Contact Us | Send Feedback
© Biblioteca Universidad de Córdoba
Biblioteca  UCODigital